Правила участі

1. Скільки грошей виділено на бюджет участі в цьому році?

Загальний обсяг видатків на плановий рік, що планується спрямувати на реалізацію проектів: 500 тис. грн

  • Максимальна вартість одного проекту - 100 тис. грн

2. Скільки підписів мені потрібно зібрати за проект, щоб він був прийнятий?

  • кількість підписів, що мають бути зібрані - 20 осіб (окрім автора)

3. За скільки проектів може проголосувати людина?

  • одна особа може проголосуати за  - 5 проектів

4. Яка максимальна тривалість реалізації проекту?

Проект повинен бути реалізований не більше ніж за 12 місяців: з 1 січня по 31 грудня 2018 р.;

5. Хто може бути автором проекту?

Автор проекту – фізична особа, якій виповнилося 16 років; об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ); орган самоорганізації населення (ОСН); житлово-будівельний кооператив (ЖБК); житлово-будівельне товариство (ЖБТ); інші громадські організації.

6. Які терміни початку і завершення прийому проектів?

15 червня – 15 липня 2017 р.

7Які терміни оцінки Експертною групою поданих проектів та виставлення їх на голосування:

15 липня  – 05 серпня 2017 р.

8Які терміни початку і завершення голосування за проекти:

05 серпня - 20 серпня 2017 р.

9. Які терміни визначення проектів-переможців:

20 серпня – 31 серпня 2017 року.