Правила участі
1. Скільки грошей виділено на бюджет участі в цьому році?
Загальний обсяг видатків на плановий рік, що планується спрямувати на реалізацію проектів: 500 тис. грн
- Максимальна вартість одного проекту - 100 тис. грн
2. Скільки підписів мені потрібно зібрати за проект, щоб він був прийнятий?
- кількість підписів, що мають бути зібрані - 20 осіб (окрім автора)
3. За скільки проектів може проголосувати людина?
- одна особа може проголосуати за - 5 проектів
4. Яка максимальна тривалість реалізації проекту?
Проект повинен бути реалізований не більше ніж за 12 місяців: з 1 січня по 31 грудня 2018 р.;
5. Хто може бути автором проекту?
Автор проекту – фізична особа, якій виповнилося 16 років; об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ); орган самоорганізації населення (ОСН); житлово-будівельний кооператив (ЖБК); житлово-будівельне товариство (ЖБТ); інші громадські організації.
6. Які терміни початку і завершення прийому проектів?
15 червня – 15 липня 2017 р.
7. Які терміни оцінки Експертною групою поданих проектів та виставлення їх на голосування:
15 липня – 05 серпня 2017 р.
8. Які терміни початку і завершення голосування за проекти:
05 серпня - 20 серпня 2017 р.
9. Які терміни визначення проектів-переможців:
20 серпня – 31 серпня 2017 року.